مقایسه انواع کابینت

کابینت پولیشی

کابینت ممبران: کابینت‌های ممبران از محبوب‌ترین کابینت‌های آشپزخانه هستند. این نوع کابینت به نسبت گران و پرهزینه است؛ قابلیت ابزار خوری زیادی دارد و امکان منبت‌کاری و حکاکی بر روی آن‌ها وجود دارد هم مناسب سبک مدرن هستند و هم کلاسیک.

کابینت هایگلاس: این نوع کابینت امروزه یکی از پرطرفدارترین انواع روکش‌های کابینت است. کابینت هایگلاس تفاوت چندانی با کابینت ام دی اف ندارند. لایه داخلی این دو کابینت تقریباً مشابه است و تفاوت آن‌ها تنها در جنس رویه است. کابینت‌های گلاس نسبت به کابینت ممبران قیمت مناسب‌تری دارد. کابینت هایگلاس دارای روکش براق و شیشه‌ای با درخشندگی بالا است که باعث می‌شود لک پذیر باشد؛ این خصوصیت یکی از تفاوت‌های مطرح بین کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف هم محسوب می‌شود. این نوع کابینت صرف نظر از خش‌پذیری بالا، دوام و ماندگاری زیادی دارد. امروزه کابینت هایگلاس مات در دکوراسیون آشپزخانه مدرن مد شده است. کابینت‌های گلاس سفید اکلیلی نیز از جمله انواع بسیار محبوب است.

کابینت ام دی اف: کابینت آشپزخانه MDF یکی از پرطرفدارترین کابینت‌های آشپزخانه است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار دارد. ازجمله مطرح‌ترین ویژگی‌های کابینت MDF می‌توان به قابلیت شست‌وشو و مقاومت نسبی در برابر رطوبت اشاره نمود.

کابینت‌های وکیوم: این نوع از کابینت آشپزخانه دارای مغزی ام‌دی‌اف هستند و با نوعی پی‌وی‌سی روکش شده‌اند. طراحی و اجرای آشپزخانه کلاسیک با کابینت‌های وکیوم برایتان نسبت به چوب ارزان‌تر تمام می‌شود. این نوع کابینت تنوع طرح و تنوع رنگ زیادی دارد. کابینت‌های وکیوم قابل شستشو است و از دوام و مقاومت بالایی حتی در مقابل حرارت برخوردار است.

کابینت انزو: کابینت آشپزخانه انزو شباهت زیادی به کابینت آشپزخانه با روکش وکیوم و ممبران دارد با این تفاوت که قطر داخلی این روکش بیشتر است. این کابینت‌ها مغزی ام‌دی‌اف دارند، کاربرانی که بیشتر به رنگ کابینت سفید و براق علاقه‌مند هستند این نوع کابینت را بیشتر می‌پسندند. کابینت انزو تنوع رنگی وکیوم را ندارد.